HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

• linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Diósjenő: Tanösvény

2016.02.07. 15:44 Nini-ve

Szombatra valami könnyű, rövid kirándulásra gondoltam, amikor a diósjenői tanösvényt javasoltam a csapatnak. Bár a leirat 3-4 órás időtartamra jelezte a túrát, gondoltam a kb. 5 km-t megtesszük 2 óra alatt. No persze, sík terepen, száraz talajon ... Nos, minden volt csak sík terep, meg szárazság nem.... 3,5 km folyamatos kaptató, majd 1,5 km meredek lejtő, ráadásul az út egy szakaszán dagonya, sár. Én, szokás szerint túrabottal indultam útnak, helyenként Tomit is segítségül hívtam, de az út egy bizonyos szakasza után Kriszta és Csaba is szereztek egy-egy botot maguknak. A kirándulás viszont mindent megért, volt patak, hegytető, szikla, erdő, kilátás. A kutyák is nagyon élvezték, szinte végig póráz nélkül jöttek, alig-alig találkoztunk más turistákkal. pizap_com14548371159752.jpgpizap_com14548372812743.jpgpizap_com14548375058034.jpg

Csak az az utolsó lépés nem kellett volna. Kriszta elcsúszott a sárban és nagyon beütötte a karját, amire támaszkodott. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a baleset tényleg az utolsó lépésnél történt. Bele sem merek gondolni, hogy mi lett volna, ha ez a a meredek szakasz elején történik... Beültünk a kocsiba és húztunk haza. Tomi elvitte Krisztát az ügyeletre, Csaba elment a TAJ kártyáért, én meg felvittem a retkes kutyákat magunkhoz. Manó nagyon örült a vendégnek. Fürdés után, Artúr elkezdte gyilkolászni Manó játékait, aki egy idő után úgy gondolta, hogy a kék AngryBird-öt kérné. Artúr finoman jelezte, hogy nem adja. Miután ráunt, Manó azonnal megkaparintotta a plüsst és aztán viszonozta a morgást, amikor Artúr meggondolta magát és visszament volna a játékhoz. Öreg este lett, mire mindenki hazajutott.pizap_com14548368224161.jpg

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.