HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

• linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Nyaralni jó

2016.08.26. 07:08 Nini-ve

Bő egy hetet töltöttünk ismét kedvenc nyaraló helyünkön: a mókustanyán. Gingernek ez volt az első igazi nyaralása. Vittük a boxát (nem használta) vittük a kék ágyát, abban néha aludt, de ő is inkább fent tanyázott a mi ágyunkon, akárcsak Manó. Manó felismerte a helyet és azonnal izgatottan körülnézett. Ginger is megérezte az erdő szagát, az első sétánk a fenyvesben pórázon és állandó fegyelmezéssel telt. (Szombaton már elengedve sétáltak... persze varázspalack volt nálunk. Mindkét kutya 1-1 alkalommal kikerült pár percre a kontroll alól, de különösebb nehézség nélkül vissza tudtuk szerezni a figyelmüket). Manót egyszer kellett igazán megfegyelmezni, amikor a medence széléről elrohant mókusozni.pizap_com14721419792871.jpgpizap_com14721423667812.jpgpizap_com14721431109943.jpg

A mókusok Gingert is nagyon érdekelték. Olyannyira, hogy a szobában képes volt hosszú percekig az ablaknál kepeszkedni, hogy kilásson. Aztán úgy döntött, hogy felugrik az ablakpárkányra. Nem gondoltuk volna, hogy sikerül neki, de megugrotta az akadályt. A szúnyogháló persze megakadályozta abban, hogy tovább menjen (amikor egyedül voltak a szobában, biztonság kedvéért becsuktuk az ablakot)

Természetesen nyaralásunkat kirándulásokkal tarkítottuk. Cserépfalu (kaptárkő, Suba-lyuk), ártéri tanösvény a Tiszatónál, tanösvény, vár Hollókőn, Sástó voltak az uticélok.pizap_com14721861915631.jpg

A legizgalmasabb kirándulás a tisza-tavi volt. Motorcsónakkal vittek át egy szigetre, ahol az ösvény indult. Voltak kisebb kitérők kilátókkal, és egy nagyobb, ahova csónakkal kellett áthúznunk magunkat. Néhol pallókon kellett mennünk, mert mocsaras, saras volt a talaj (nem véletlenül volt gumicsizma kikészítve az ösvény elejére (mi inkább a cipőpucolást választottuk... főleg én, mert rosszul léptem le az egyik pallóról és majdnem a mocsárban ragadtam). A szállodában kikeféltük a saras kutyáinkat és lemostam a mocsaras cipőmet.pizap_com14721869879172.jpgpizap_com14721872336603.jpg

A hollókői várba is feljutottunk (végre). Amikor legutóbb ezen a tájon voltunk renoválás alatt állt és nem lehetett látogatni. Csodaszépen felújították.pizap_com14721876491804.jpg

Végül a nyaralást Sástón zártuk, ahol megcsónakáztattuk még egyszer a kutyákat és körbe sétáltuk a tavat, végig mentünk a Béka tanösvényen.pizap_com14721879862475.jpg

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.