HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Mazsi szülinapi partyján...

2012.01.22. 18:52 Nini-ve

Egész héten borús, esős idő volt, ami eléggé aggasztott, hiszen Mazsola 13. szülinapját a hétvégén készültünk ünnepelni. Laciéktól azt kértük, ha lehet vasárnap legyen a buli, mert hozzánk szombaton vendégek jönnek és mindenképpen ott szeretünk volna lenni Mazsi köszöntésén. Az idő már szombaton ragyogó volt, bíztam abban, hogy vasárnap sem lesz ez másként (ciki lett volna, ha vasárnap már esik és miattunk elmarad a szülinap). Szerencsére nem így történt és bár szeles, de napos időre ébredtünk.

Már aki felébredt, mert Manó a szombat esti buli után nem gyengén volt kómás. Még arra sem ébredt föl, hogy én reggelizek, pedig azonnal meghallja ha eszem és jön kérni a jussát (az utolsó falatot). Szombaton egész nap nem aludt, mert kiváncsiskodott, hogy mi ez a nagy nyüzsgés, pakolás, este pedig nem ment lefeküdni, amíg a vendégek itt voltak. Naná, majd lefekszik, amikor a nappaliban esznek :))). Szóval, nem csoda, hogy álmos volt. Át is aludta szépen a vasárnap délelőttöt. Aztán indultunk a Hajógyári szigetre.

Amikor megérkeztünk, Manó, amint kinyitottam a kocsi ajtaját, kiugrott és hátra sem nézve rohant a többiekhez, mondván: Haverok, Buli, Fanta :)) Laciék ismét kitettek magukért: spenótos fetasajtos táskák, csokis és mogyorós cookies, no meg pezsgő is volt.

Mazsi: az ünnepelt

"Remélem mi is kapunk valamit!"

"Én éppen csak belenéztem...nem vettem ki semmit.."

 "Nana, hova viszitek azt a labdát.. és mit pusmogtok? "

 "Ezt a két játékot már begyűjtöttem... most szépen megrágom.."

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása