HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Kontoll nélkül

2014.08.04. 14:15 Nini-ve

Péntek késődélután megérkeztünk Kisjakabfalvára, ahol tavaly tartottuk a bulit. A háziaknak van egy kuvaszuk, aki most már másfél éves. Nagyon kíváncsi voltam, emlékeznek-e egymásra a kutyák. Pajti - a kuvasz - szemmel láthatóan megismerte Manót, csóválással, ugrándozással fogadta. Manó is meglebbentette a farkát, majd meglátott egy kismacskát és innentől kezdve elvesztettem a kontrollt a kutya felett. Teljesen bepörgött a zállat. A cicus felszaladt egy fenyőfára, ahonnan aztán nem nagyon akart vagy tudott lejönni. Létrás mentőcsapat alakult és a gyerekek már másztak is fel a ki szerencsétlenért, aki azonban inkább a mélybe vetette magát és pucolt. Aztán ő vagy a tesója beszorult a kút és egy kőtömb közé miközben a vadászó fenevadam elöl iszkolt. Ismét átalakult a csoport mentő-brigáddá. Ezek után bevittem Manót a szobába, hogy megetessem, hátha nyugisabb lesz, ha tele a hasa. .... és ilyen még nem volt.... Bezártam a kutyát a szobába a telitállal, de Manó nem evett egy falatot sem, hanem az ajtónál cirkuszolt, hogy folytatni akarja a vadászatot. Nos, ezzel nyert magának egy léböjt napot... mi meg egész éjjel hallgattuk, hogyan korog a bele.pizap.com14071534486101.jpg 

Szombaton Pécsre mentünk némi kultúrát magunkba szívni (időszakos Leonardo kiállítás volt). Eredetileg a szálláson akartam hagyni Manót a szobában, de aztán mégis magammal vittem, mert nem akartam, hogy egész nap stresszeljen, hogy a macskák kint, ő meg bent. 

Amikor visszaértünk a vadászat folytatódott, sőt már befogni is csak csellel lehetett a zállatot. Az ajtóban állva mondtam neki, hogy "itt a macska Manó", mire ő hozzám futott, én pedig egy laza mozdulattal betaszítottam az épületbe és gyorsan becsuktam az ajtót. Ezek után Manót elzártam és csak a borkóstoló után a vacsorához vittem ki. A báránysült naná, hogy érdekelte. pizap.com14071537147261.jpg

Vasárnapra már minden macska tudta, hogy jobban jár, ha messze elkerüli a borász házát, nem is láttunk egy kis nyomorultat sem. Manó is lehiggadt nagyjából, bár erősen figyelt. Amíg  a többiekkel átmentem megnézni egy sváb parasztházat Tominak kellett ügyelnie a kutyára. Alig várta, hogy visszajöjjek, mert neki sem fogadott szót.

Délután, amikor már mindenki cihelődött, indult haza, sőt Tomi elment autóval a borásszal a pincesorra, mert a kiválasztott borból már csak ott volt készlet, Manó is ráeszmélt, hogy nagy a baj, résen kell lenni, mert még a végén ott hagyjuk. Ekkor már figyelt ránk, sőt amikor kinyílt a kocsi ajtaja, magától beugrott, pedig még sehol nem álltunk a bepakolással. Kellett is sietni, mert viharfelhők gyülekeztek, majd a hazafelé vezető úton leszakadt az ég.

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása