HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Séta

2010.02.10. 15:04 Nini-ve

Amikor először vittem le december közepén Manót az utcára egyszerűen nem akart jönni, hanem leült és csak nézett. Kínkeserves volt az első néhány séta. Aztán rájött, hogy sétálni nem is rossz, mert mindenfélét lehet találni a fűben (volt, hogy könyékig benne voltam a kutya szájában, hogy kipiszkáljam amit felszedett. Tulajdonképpen akkor döbbentem rá, hogy milyen szemétdombon élünk. Látszólag füves "tiszta" park, ám eldobott papirzsepitől kezdve az ételmaradékok, söröskupakokon át mindenféle szemét van az utcán)

Tulajdonképpen a havazás segített rajtunk, mert a vastag hótakaró elrejti azt a sok szemetet, bár időnként így is ki tud kaparni valamit.

A kutyákkal való találkozást nagyon szereti Manó, mindenkihez odadugja az orrát, és amelyik kutya hajlandó vele játszani, hát hajrá.

A sétáláskor gyakoroljuk, hogy úttestnél megáll, vár (ez még nem nagyon megy) és a behívást (ha más kutyákkal játszik, vagy csak bóklászik, azonnal visszajön amikor hívom, ha talált valamit, amiről úgy gondolja, hogy neki azt meg kell kóstolnia, akkor alkalmi süketnek tetteti magát)

Nagy dillemmám volt a kutyaruha kérdése. Alapvetően az a véleményem, hogy a kutya az kutya, van neki bundája, nem kell ráaggatni semmit. Aztán láttam, hogy más kistestű kutyákon van ruha a hidegben és kételkedni kezdtem magamban, lehet, hogy az enyémnek is kéne? Amikor idáig jutottam, láttam, hogy a kutyaoviban sem visel minden kistestű kutya ruhát és megnyugodva letettem a vásárlásról. Ám az egyik sétáláskor olyan özönvízszerű eső zúdult ránk, hogy a kutya csontig vizes lett és aznap elég sokat prüszkölt is. Ennek hatására elrohantam vásárolni és sikerült kb.3 számmal nagyobb ruhát venni neki a Fressnapf-ban. Szerencsére visszaadták a pénzt, mert nem volt Manó méretében az a tündéri sárga-kék kapucnis kabátka, amit meg akartam venni.  Végül vettem egy átlátszó esőkabátkát neki, de csak párszor volt rajta, amikor nagyon esett az eső vagy a hó. Kifejezettel utálja, úgyhogy erről ennyit.

 

 

 

 

 

 

 

"Már nagy kutya vagyok, póráz nélkül is megy...         Na igen, egy kicsit vizes lettem, most mi lesz?

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prezliwestie 2010.02.13. 15:41:57

Drága Manó Gazdi! Gratulálok a blogodhoz, nagyon tetszik és nagyon örülünk, hogy olvashatunk rólatok is! :)))
Kutyaruha kérdésben hasonlóan gondolkodtam én is, de végül Hagneszel varrattam Prézlinek egy palástot, ami a hátát és a mellkas alsó részét védi, a víztől. Nem a hideg miatt elsősorban, de szakadó hóban, esőben és lucskos időben nagy hasznát vesszük, mert így csak a 4 lába lesz vizes és persze némileg a buksija, de sokkal könnyebben megszárad és talán nem lesz beteg sem. Nekünk a palást nagyon bevállt, mert tud tőle szaladgálni, nem akadályozza semmiben és nem is zavarja. A kutyasuliba nem ajánlatos nagyon viselni, legalábbis nálunk kérték, hogy ha nagyon nem indokolt, akkor ott ne legyen rajta.
Még egyszer gratulálok a blogodhoz és sok sikert hozzá! Nagyon édes Manó kutya! :)

Nini-ve 2010.02.13. 17:31:52

@Prezliwestie: Kedves Reni, köszönöm szépen a hozzászólásod. Mi holnap megyünk kutyaoviba - immár negyedszer - legközelebb erről fogok bővebben írni.

Prezliwestie 2010.02.13. 20:47:27

Szia! Nagyon várjuk! :))
süti beállítások módosítása