HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

ki mit tud?

2010.03.01. 14:57 Nini-ve

Tegnap az oviban megkérdezték, hogy kinek a kutyája tud ülni, feküdni, figyelni. Persze azonnal jelentkeztem, hogy Manó ezeket tudja. Megkértek, hogy mutassuk be a tudományt. Kicsit aggódtam, hogy beégek, de Manó nem hagyott cserben, szépen teljesítette a feladatokat. Meg is kapta az ezért járó jutifalatját és meg boldogan bezsebeltem a dícséretet. Nagyon büszke voltam a kiskutyámra.

Annak persze már nem örülök, hogy Manó tegnap sikeresen feljutott a franciaágyra. Bár szerintem ez Tomi hibája, mert ő szokta felvenni a kutyát. Most már viszont olyan nagy, hogy egyedül is fel tud ugrani. Innentől kezdve be kell csukni a hálószoba ajtaját, mert nem szeretném, hogy Manónak az az ötlete támadna, hogy a franciaágyon aludjon.

Ma a reggeli sétánál - egy kicsit még sántikáltam a tegnapi sárcsúszás okozta térdfájásom miatt ezért - egy faágat dobáltam Manónak, így ő mozgott, nekem meg nem kellett rohangálnom vele. Elég hamar megértette, ha visszahozza, jutifalatot kap. Most ezt fogom vele gyakorolni

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prezliwestie 2010.03.01. 18:01:29

Szia! Nagyon ügyes Manó! Szerintem meg tudod tanítani Manónak, hogy nem mehet fel az ágyra magától. Nálunk is az ülőgarnitúra tabu és nem is ül fel rá sosem. A lényeg a következetességen van, meg fogja tanulni, ha játszatok vele, és fel van rá "rakva", avagy engedve, akkor felmehet, de ha nincs otthon senki, akkor nem mehet fel. Szerintem ezt Manó simán meg fogja tanulni! Nagyon aranyos a bottal a szájában! Puszi Renáta

Prezliwestie 2010.03.01. 18:02:19

Majd el feljettem, ne haragudj! Remélem a lábad már jobban van! :) Jobbulást neki! Pussz
süti beállítások módosítása