HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Egy zaklatott nap...kozmetika 1.

2010.03.05. 17:23 Nini-ve

Ma úgy volt, hogy kozmetikába megyünk Manóval. Már nagyon vártam, mert nagyon koszi és loncsos volt a kiskutya.

Reggel, amikor Manó - engedély nélkül - felugrott az ágyra és megsimiztem, rémülten vettem észre, hogy sikerült beszednie egy kullancsot. (Biztos tegnap a patakparti erdőben szerezte, amikor eltünt a többi kutyával a bozótban. Volt akkor is egy kis pánik, de szerencsére azonnal előkerült, csak pár pillanatra tünt el a szemem elöl)

A kullancsot viszont nem mertem piszkálni, bár Zserától kaptunk kullancskiszedőt, de tutira akartam menni, úgyhogy rohanás az állatorvoshoz. Szerencsére előbb jött a doktornéni, mert mi már 30 perccel a rendelési idő előtt ott izgultunk (főleg én). Gyorsan megszabadult az élősködő dögtől. Most figyelni kell, hogy nem bágyadt-e a kutya vagy nem pisil-e véreset. A doktornéni azt mondta, hogy a Frontline már sajnos nem elég hatásos, ezért inkább az Advantixot használjuk + Kiltixet (amit máris megrendeltem Zserától)

10-re már a kozmetikushoz mentünk, ahol röpke 4,5 óra alatt rendbeszedte Viki Manót (treimmelés, fülszőr, karomvágás, tappancs, fürdés, szóval teljes generál)

Az első félórában Manó még elég jól viselte a macerát, aztán jött a hiszti. Most az első alkalommal végig ott voltam, hogy olyan fazont kapjon amilyet én szeretnék. Legközelebb viszont már egyedül lesz. Nagyon csinos kutyafi lett a kis sajtkukac.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   előtte............                                         utána...........

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prezliwestie 2010.03.05. 20:47:30

Nagyon szép lett Manó Úrfi! Remélem egy ilyen nap után, békés hétvégétek lesz. Én szívből kívánom nektek, hogy minden rendben legyen! Nem kaphatnánk még képet, a gyönyörűséges hófehér Manóról? Látványos a különbség, de azért több képnek még jobban örülnénk! :-) Köszönjük szépen ezt is azért! Millió puszi, Békés és kellemes hétvégét kívánok nektek! Renáta és Prézli
süti beállítások módosítása