HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

A lomtalanítás örömei..

2010.03.26. 15:15 Nini-ve

Bár csak 29-én lesz a lomtalanítás, mégis már tegnap este! elfoglalták az őrhelyüket, a lom-maffiások. Ennek pedig az a következménye, hogy az elkövetkezendő 4 napban itt fogják az utcán, játszótéren, patak parton végezni a szükségleteiket. Ezt már most "élvezhetjük". Manó ma az egyik bokor alatt sikeresen meghempergett a friss emberi ürülékben. Szegénykém rájött, hogy ez nem volt jó ötlet, mert utána próbálta a fűben ledörzsölni magáról, persze sikertelenül. Iszonyú büdös lett. Azonnal hazahoztam és irány a kád, samponos víz. (még szerencse, hogy időben beszereztem a kutyasampont pont az ilyen esetekre, bár ilyen rettenetes szagra nem számítottam) Manócskám eléggé nyüsszögött, próbált menekülni, de muszáj volt alaposan kimosnom. Szárítani már nem is nagyon engedte magát.

"Fúj de büdi voltam.. de ez a fürdés is rettenetes volt..."

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása