HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Rosszullét 2

2010.04.22. 12:17 Nini-ve

Manó tegnap1,5 óra leforgása alatt elrágta és megette a rágócsontját. Valószínű az utolsó darabkát egyben nyelhette le. Arra lettem figyelmes, hogy a kutya nyüszít és fel-alá rohangál. Gyorsan levittem, mert azt hittem pisilnie kell már, mert mindez a sétaidő előtt negyedórával történt. Lent elkezdett öklendezni, habos nyál jött a szájából, és görnyedten kaparta a földet. Szerencsére lent voltak Happyék, így Nóri megfogta a kutyát amig felszaladtam pénzért. Azt hiszem nem is tudtam volna felvonszolni a harmadik emeletre és aztán újra le. Az állatorvosig a karomban cipeltem, mert nem akart jönni, látszott, hogy nagyon kínlódik. A kezemben kicsit nyugodtabb volt. A rendelőben csak egy kutyus volt elöttünk, így nem kellett nagyon sokat várni. Manó az ölemben már csendben ült, de nagyon lihegett. Kapott 3 injekciót (ketten fogták le szegénykémet, mert nagyon akart menekülni és nagyon vinnyogott). Hazafelé már a saját lábán jött és amikor Zsanival találkoztunk elkezdődött a szokásos birkózás. Ez azért egy kicsit megnyugtatott.

Az éjjel azonban nem sokat aludtunk, mert Manó össze-vissza járkált, valamikor hajnali kettőkor nyugodott meg egy kicsit. Reggel amikor levittem sétálni nem nagyon akart jönni, és a reggelijét sem követelte. Egy kicsit tojt (tegnap délután és este nem) majd megállt és csak bámult. Ismét Zsani húzott ki minket a bajból. Amikor megjelent a patakparton, Manó azonnal odarohant és elkezdtek játszani. Meg persze rosszalkodni. Valamit a fák alól meg is evett (nem tudtam elvenni tőle, mert nem tudtuk elkapni). Hazafelé jövet még játszott egyet Marcoval is és szerencsére ismét tojt (folyósat). Ma rizst fog enni, meg talán adok neki egy kis almát is.

Mindenesetre lemondtam a mai programomat és itthon maradtam Manóval, hogy ha valami gond lenne kéznél legyek. 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása