HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Harc a kullancsok ellen...

2010.04.24. 09:10 Nini-ve

Manó szerencsésen megúszta a szerdai mohóságának következményeit és ismét eszik, iszik, ürít, játszik. Ennek örömére tegnap beadattam neki a Lyme kór elleni védőoltás első részét (két két múlva kell az ismétlő oltást adni, aztán már csak évente egyszer). Most nem volt cirkusz, egyáltalán nem kellett lefogni, nem nyüszített, kapálózott a szurinál. Sajnos egyre több kullancs van a környéken. Kis barátnőjét Zsanit meg is csípte kettő (pedig van a kutyán Kiltix és Adventix is) és a rossz vérkép miatt beadták neki a Babézia ellenszerét. Ma én is találtam egy mászó kullancsot Manó orrán, pedig most nem is ment a magasabb fűbe, vagy a fák, bokrok alá. Megjegyzem alig vettem észre olyan kicsi volt a rohadék. Remélem nem szedett össze többet. Alaposan átfésültem és átnéztem a kutyát. A doki azt mondta, hogy majd augusztus közepén érdemes cserélni a Kiltixet, hogy a kullancs- aktivitás második hullámára friss legyen rajta. A biztos, hogy nagyon körültekintőnek kell lenni.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása