HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Kemény dió..

2010.06.03. 09:26 Nini-ve

Tegnap ismét voltunk suliban, a pocsék idő dacára. Manót nem is nagyon érdekelte az eső, (megjegyzem egy idő után engem se, mert annyira lekötött, hogy Manót rávegyem a feladat végrehajtására) sokkal fontosabb dolga volt. Rosszalkodni, nem szótfogadni. Nagyon szenvedtem, mert a kutya nem akarta azt csinálni amit kellett. Amikor nagy nehezen leült, lefeküdt, akkor is csak egy pár pillanatig maradt úgy, utána felpattant és ugrált, hogy adjak még kaját, vagy elkezdett össze-vissza szimatolni. A laza pórázon való  séta sem ment, mert akkor is lemaradt szaglászni. Nagyon elkeserítő volt, ahogy Manóval nem boldogultam, de az oktató megnyugtatott, hogy ne izguljak, lesz ez jobb. Szombatig a helyben maradást és a laza pórázon való sétát gyakorolgatom vele. Remélem lesz eredménye.

"He-he-he,             kicsi vagyok,        terrier vagyok,    makacs vagyok, de aranyos is vagyok. Tudom, hogy nincs könnyű dolgod velem, de azért ugye szeretsz?"

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása