HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Meleg, hőség, forróság...

2010.06.11. 14:26 Nini-ve

Szinte alig hiszem el, hogy a múlt hét elején hosszúnadrágban, pulcsiban dzsekiben fagyoskodtam, most meg kész vagyok a hőségtől. Manó is csak lézeng naphosszat. Az esti sétát kivéve úgy kell lerángatnom, mert nem akar jönni. Szerencsére van esze, mert amikor látja, hogy itt nincs menekvés, séta lesz, jól teleissza magát. Persze az esti - hosszabb (kb.1,5 órás) - sétára viszek neki vizet. Szerencsére ma már megérkezett a 1/2 literes itatója - Zsera hozta a Tápfutártól - az 1/4 literes itatót ugyanis leejtettem és elrepedt a palack nyaka, de egyébként is kell már a nagyobb méret. Szóval az esti a bulisabb séta, mert akkor több haverjával is találkozik. Kiváncsi vagyok a hétvégi kutyasulit hogyan fogjuk bírni a tűző napon. Nem embernek és nem kutyának való ez az idő.

"Gyere Bosco, mutassuk meg milyen szépen tudunk egyszerre lépni."

"Ne maradj le Zsani, látod nekem is lóg már a nyelvem."

"Na, ha már pórázra vettek, álljunk meg egy kicsit rosszalkodni."

"Igen, tudom, hogy itt az úttest, de én is Zsani botját akarom"

 "Vigyázat, én is itt vagyok, le ne lökjetek az úttestre."

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása