HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

A játéksün és a döglött madár

2010.06.23. 10:18 Nini-ve

Rendkívül "találékony" kiskutyám van. Mindíg szerez valamit. Tegnap a szakadó esőben, amikor találkoztunk Zsanival elengedtem, hogy rohangáljanak egy kicsit. Persze megbántam, mert a kutyák berohantak a bozótba és Manó egy galambszárnnyal tért vissza, amit úgy gondolt, hogy meg is fog enni. Indult a szokásos kapjuk el a kutyát akció, mert Manó természetesen nem akart szót fogadni. Amikor a nagy rohangálás közben elvesztette a szárnyat, gyorsan visszarohant a bozótba a többi alkatrészért. Végül Süti és Zsani gazdái csípték fülön őkutyaságát. Nagyon leszidtam, megrángattam, és otthon kb. 2 óráig nem is szóltam hozzá. Tudta a kis disznó, hogy rossz volt. Amikor beengedtem a szobába jött hízelegni, hogy jóvátegye a bűneit.

Aztán lehet, hogy ebben a "találtam valamit, jaj de érdekes" dologban én vagyok a hibás, mert amikor a pár napja Manó talált a fűben egy játék sündisznót, engedtem, hogy játszon vele, nem vettem el tőle sőt haza is hozhatta. Azonnal a kedvence lett. Bár a sípoló részét 1 nap alatt kinyírta, mégis imádja fel alá hurcolni, és engem zaklat, hogy játszunk vele. 

"Itt vagyok..., gyere dobáld nekem.."

"Ugye nem akarod még abbahagyni, olyan jó játszani...ezzel szabad, ugye?"

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása