HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Játszótér...

2010.07.23. 16:17 Nini-ve

Manót ma elvittem a kozmetikába igazításra. Mivel a múltkor olyan jól viselkedett, nyugodtan hagytam ott. Nem is volt vele gond, csak egy cicát morgott(?!) meg, vsz félelmében. Amikor érte mentem nagyon örült nekem. Jutalmul, mert szépen viselkedett elvittem arra a kutya-játszótérre, amit a tegnapi séta alkalmával fedeztünk fel.  Örülök ennek a mini agility pályácskának, bár a kutya-ergonómiát nem ismeri, aki kitalálta (a nagyobb kutyáknak kicsi a hely, a kicsi kutyáknak nagyok az agility elemek, főleg a palánk, amit át kell(ene) ugrani. De a terület be van kerítve, így kockázatmentesen el lehet engedni a kutyát. Manó a mérleghintától fél, de a kúszót (itt is) nagyon szereti.

"Itt a labda, jövök már..."

 " Nekem ez tetszik, dobáld még..."

"Húú, de meleg van, kidöglöttem, pihenjünk egy kicsit...ne felejtsd nekem még izgulnom is kellett a kozmetikában, hogy mikor jössz már értem.."

"Milyen jó itt heverészni, jó hűvös ez a kavics..."

 "Na ezt már nem ugrom át, még akkor sem, ha felteszel a mérleghintára..."

9 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi-Süti 2010.07.23. 18:07:41

nagyon helyes lett!
Sütikével majd kipróbálom a játszóteret :-)
jó pihenést Nektek!!

vorsi82 2010.07.23. 20:42:28

Mi a játszótérnél lakunk. Múltkor bevittem Ashleyt, de finoman szólva nem érdekelte. Szaglászott mindenfelé, a "mérleghintára" felirányítottam de nem szerette mikor billent, ugyhogy nem erőltettem.

Nikol-Zizu 2010.07.25. 09:17:12

Nagyon helyes, ahogy figyel a palánk mögül. Ezt tényleg nem tudják a mi "rövidlábú" kutyáink átugrani.:)Hol van ez a játszótér?

Nini-ve 2010.07.25. 09:43:42

@Nikol-Zizu: Szia, a játszótér Káposztásmegyeren a Tulipánkertben van.

zsera 2010.07.26. 08:02:58

Sziasztok! Egyszer szívesen elmennénk veletek oda! :) Majd küldjél nekem egy pontos címet (nem vagyok arra felé annyira ismerős) kíváncsi vagyok Marcinak tetszene-e? és majd megbeszélünk egy időpontot, ha van kedvetek!
PUszi! Zsera&Marco

Nini-ve 2010.07.26. 21:48:51

@zsera: Szia, Újpestről Káposztásmegyerre a Szilas patak hídján kell átmenni (Sporttelep utca folytatása) és a Hajló utca felöl van a kert bejárata egy padon ülő szobor fogadja a látogatókat, a kert másik szélén van a játszótér. Csak háromszor voltunk eddig ott - és az utcanevekkel én is bajban vagyok. De szivesen találkozom veletek, ugyis aktuális már, hogy Manó megismerkedjen Marcival.

Nikol-Zizu 2010.07.27. 09:27:18

Mi is találkoznánk veletek szívesen. Mi a XV. kerületben lakunk, úgyhogy nincs olyan vészesen messze.

zsera 2010.07.28. 07:49:47

Akkor tudom, hol van! Sokat járok arrafelé! de a játszóteret még nem láttam, csak a szobrot a padon... (hoppá! :/) Na, akkor egyik hétvégére megbeszéljük. Most szombaton esküvőre leszünk hivatalosak, utána megyünk Debrecenbe, de aztán nincs mese, irány a játszótér! :)))

Nini-ve 2010.07.28. 09:01:10

Sziasztok, Nekem jó lehet egy hétvégei tali, csak ne felejtsétek, hogy mi 9-10-ig suliban vagyunk. Nikol, irtam neked privit a pet.site-on. Remélem összejön ez a mini westie találkozó, Orsinak (Süti gazdának) is szólok majd.
süti beállítások módosítása