HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Hétvégi kutyasuli 8.

2010.07.26. 16:55 Nini-ve

Ezen a hétvégén csak szombaton voltunk suliban, mert vasárnap reménytelenül szakadt az eső. Szombaton viszont egy helyes westie-lány csatlakozott a csoporthoz, akinek Manó nagyon megörült.  Panka a westie-lány gazdija pont úgy szenvedett a kutyusával, ahogy én Manóval az első pár alkalommal. Megnyugtattam, hogy teljesen normális, ha az addig szófogadó kutyája itt rendetlenkedik. Láttam, félszemmel minket nézett az óra alatt, hogy Manó mit, hogyan csinál. Az én kutyám meg mintha meg akarta volna mutatni, hogy ő már milyen okos kutya, nagyon szépen teljesített, ügyesen, hibátlanul hajtotta végre a feladatokat.

"Ááá, új csaj, ráadásul egy westie-lány, játszunk egyet? Figyú, majd az órán nézz engem, én már okos kutya vagyok... segítek"

 "Szép vagy, szép vagy Panka, de a labdám 100szor szebb.."

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása