HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Találkozások 3.

2010.08.17. 16:22 Nini-ve

Ma reggel, amikor Zsanival és Szaffival találkoztunk elengedtem Manót, hogy kedvére rohangászhasson. Ám a kutyám ahelyett, hogy a többiekkel kergetőzött volna a garázsok mögötti szemétdombra ment guberálni és fetrengeni. Hiába hívtam, sőt megpróbáltam kikergetni onnan, mindíg visszament. Kezdett elfogyni a türelmem, mert úgy láttam, hogy Manónak esze ágában sincs szótfogadni. Tudta a kis disznó, hogy nem lesz ennek jó vége, iszkolt is mindenki elöl. Végül Ági (Zsani gazdi) úgy tett, mintha elővenne valamit az övtáskájából (innen általában Zsani labdája kerül elő, amit Manó is nagyon szeret) és amikor a kutyám kíváncsian odaszaladt, Zsolt (Szaffi gazdi) elkapta hátulról. A séta hátralévő részében rövid pórázon tartottam Manót és amikor hazamentünk biztos ami biztos jó alaposan megmostam a pofácskáját.

Délután persze megesett rajta a szívem és elengedtem egy kicsit a réten. Találkoztunk Pankával a kistestű keverék kutyussal, akivel azonnal birkózni kezdtek. Olyan jól játszottak, hogy nem volt lelkem letiltani a játékról, pedig egésznapos bünti jár a fenti engedetlenségért. Aztán Zsani is bekapcsolódott a játékba, bár kissé nehezményezte, hogy osztoznia kell Manó figyelmén. Hazafelé viszont Manó kárpótolta Zsanit. Jót hancúroztak.

"Birkózzunk Panka..., na ki az erősebb?"

"Te tényleg azt hiszed, hogy torokra mehetsz?"

 "Gyere Zsani, én megcsikizem, amíg te a lábát megrágod..."

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása