HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Augusztus 20. ünnepségek

2010.08.22. 11:54 Nini-ve

Augusztus 20-án felmentünk a várba, hogy megnézzük a Mesterségek utcáját és egy kicsit sétálgassunk. Manót is vittük. Már amikor a Vár felé tartottunk láttuk, hogy nagy tömeg lesz, mert az autók a felfelé vezető úton a füvön is és  mindenhol parkoltak. Szerencsére az Ostrom utcában találtunk egy parkolóhelyet. Az iszonyatos sokadalomban végül a Mesterségek utcájába nem mentünk be (voltak árusok azon kívül is) A Magyar piac pavi-lonban juh- és kecskesajtot vettünk. Kóstoló is volt, nem-csak nekünk, hanem a kutyának is, ugyanis az asztal alatt egy csomó leejtett sajtdarab volt. Manó persze azonnal rástartolt. Nem akartam engedni, hogy felegye, mert ugye "a földről semmit" parancs van érvényben bárhol vagyunk. Igy aztán én adtam neki sajtot. Volt még néhány hozzánk hasonló gazdi, aki kisebb tömegre számítva ma-gával hozta a kutyáját. (Egy westie-vel is találkoztunk) Végül Tomi is elunta a tömeget és elindultunk. Pont az esti sétára értünk haza. Kicsit hagytam, hogy a többiekkel játszon, majd kimerülve felvit-tem. De csak én voltam fáradt, Manó még sündisznózni akart.

Na ez volt az a tömeg, ahova nem mentünk be.

 Egy kis pihenő, perecezés, amíg Tomi fényképezgetett és nézelődött.

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorsi82 2010.08.22. 16:45:38

A Mesterségek Ünnepére be lehet vinni kutyát?
Nem mindha akarnék. Pár éve megfogadtam, hogy nem megyek még én se. Miután majdnem sikerült elájulni az iszonyat tömegben a kánikulában. Elötte mindig mentünk, de egyrészt mindig kb ugyanaz van, tehát a kajálós dolgokon kívül pár év alatt megveszi az ember ami tetszik neki és kész.

vorsi82 2010.08.22. 17:01:46

Én majd a Solymári búcsúba akarok kimenni Ashleyvel. Ott mindig kintvan az egyesület akiktől örökbefogadtuk. A tavalyi búcsú napján hoztuk el, szóval akarom vinni látogatóba mutogatni hogy milyen szép és okos lett.

szoszimano · http://www.keverek-kutya.blog.hu 2010.08.23. 09:26:51

Na, ott aztán jó nagy tömeg volt! Még kutya nélkül sem szívesen mennék be oda! :)
süti beállítások módosítása