HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Népsziget 2.

2010.09.12. 16:12 Nini-ve

Ezen a hétvégén a szombat kutya nélküli foglalkozás volt. A suli bemutatóját csodáltuk meg (reménykedve, hogy majd egyszer a mi kutyáink is ilyen engedelmesek lesznek), majd Korom Gábor előadását hallgattuk meg, ami amellett, hogy sok hasznos infóval szolgált, nagyon szórakoztató is volt. Igen sok gazdi (én is) magára ismert a felhozott példákban. Gábor megoldásokat is javasolt. Amikor hazaértem ezeket azonnal el kezdtem kipróbálni Manón, miután nagyon valószínű, hogy a behívási kudarcaim a nem megfelelően rendezett viszonyunkból adódik. Legtöbbször az "ez az én dolgom" szabályt kellett alkalmaznom. Fantasztikus volt. Az ebédet meg tudtam főzni anélkül, hogy a kutyát kellett volna kerülgetnem a konyhában (az én dolgom + privát terület), a bejárati ajtót nyitva hagyhattam, amikor szellőztettem és a kutya békésen feküdt az előszoba szőnyegén, nem lógott ki, pedig korábban szinte az első dolga volt, ha kinyitottam az ajtót, hogy kimenjen kiváncsiskodni. Később az erkélyen való ugatást is gyorsan, sikeresen leállítottam, (eddig ez ilyen egyszerűen nem ment), este pedig az első vakkantás után nem volt második. Most arra kell figyelnem, hogy következetes legyek és kitartó. Gábor javasolta nekünk, hogy nézzük meg interneten az MTV videótárában lévő "Neveletlenek c. műsor (2009. április-május) adásait, ahol a Csodálatos kutyadokihoz hasonlóan tanácsokat ad gazdiknak és bemutatja, hogy az elmélete működik. Vasárnap a pórázfegyelemet, a póráz nélküli lábnál követést, helyben maradást tanultuk (Manó ezeket ott nagyon jól csinálta, kiváncsi vagyok hogy megy majd itthon). Változatlanul a szabadon játszó, rohangáló kutyákat hívjuk be, ami még mindíg jól megy. Mindenesetre Manót a wippet annyira kifárasztotta, hogy amikor hazaértünk azonnal eldőlt és bealudt a kutya.

"Vajon el tudom lopni a tanitó nénitől a jutifalatot? Kamuból szaglászok egy kicsit, aztán.."

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorsi82 2010.09.12. 19:26:42

Gratulálok a gyors fejlődésért! Csak így tovább! Manó mintakutya lesz!

Nikol-Zizu 2010.09.12. 19:38:16

Gratula! Mi még mindig küzdünk a behívással.:( Ma sikeresen átszaladt az úttesten egy másik westiehez. Szerencsére nem jött autó. Ilyenkor kiabálhatok neki, sajt is lehet nálam, megy a feje után. Kezdek nagyon elkeseredni miatta.:(
süti beállítások módosítása