HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Teszteljük egymást

2010.10.01. 22:00 Nini-ve

Manó, miután kedden rájött, hogy nem fog vacsorát kapni kiverte a hisztit, majd míg én róla értekeztem a dolgozó-szobában a nappaliban megrágta a szőnyeg sarkát. Ezzel végképp kiakasz-tott és kénytelen voltam megkeményí-teni a szívem, pedig már azon gondol-kodtam, hogy gyorsan leviszem és munkáért kiosztom neki az adagját. Hát ezt elbukta.  A szerdai nap az "altassuk el a gazdi éberségét" jegyében telt el. Mintakutya volt. Aztán csütörtök reggel úgy gondolta, hogy ideje lazítani és már korántsem volt olyan készséges, amikor hívtam. De most nem tudott átverni. A délutáni és esti sétákon már a hosszú flexin kellett jönnie, nem adtam neki le-hetőséget a hibázásra. Pénteken folyta-tódott a tesztelés. Amikor délután Szaffival és Zsanival elengedtem, elbúj-tam és vártam, hogy keressen. Hát nem kapkodta el. Elég sokat várakoz-tam, míg végre felemelte a fejét. Aztán rohant hozzám. A napi jó teljesítményét azonban egy kis kakaevéssel leron-totta. 

"jól van naa, azért én igyekszem ám..."

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorsi82 2010.10.02. 20:05:10

Igyekszik, naaa!
Meg talán úgy van vele, ha Te akarsz lenni a főnök, tudjál vigyázni magadra, ne vesszél el, ne neki kelljen figyelni hogy megvagy-e... :-)Meg különben se bizonyultál eddig olyan elveszősnek, hogy aggódnia kelljen.

Angi-Dömi 2010.10.03. 16:15:10

Sziasztok! Mi is hasonló cipőben járunk Dömivel, mostanában egyre több kutyás könyvbe olvasok bele és nézem a kutyás műsorokat! :) Nem egy könnyű, átérzem a helyzetet. Jó igy olvasni, hogy kicsivel idősebb tőlünk Manó és eltanulok Tőletek pár hasznos dolgot! :)
Azt megkérdezhetem Manó hány kg? Jó lenne egy hasonlítási alap, mert nem tudok más fiú kutyust rajtatok kívül!
Mintha kicsit soványka lenne Dömi... :S

Nini-ve 2010.10.03. 17:11:07

@Angi-Dömi: Szia Angi, Manó most (az elmúlt héten kevesebb kaját kapott) 8,4 kg, de elég különböző méretűek a westiek, regisztálj a www.bloki.hu-n és tegyél fel képet Dömiről. Örülök, hogy találsz hasznos dolgokat a blogomban. Sok sikert: Mari
süti beállítások módosítása