HTML

Menő-Manó és Ginger története

Egy westie és egy cairn terrier kalandjai.

Friss topikok

  • linuxos: Eltűntetek. Mi történt? Pici Artúr már nem tud futni, mindkét hátsó lábát műteni kellett és azóta ... (2021.04.14. 00:14) Október-november
  • Nini-ve: @sétá ló: Nem jártunk arra ;) (2020.10.05. 07:24) Augusztus
  • Artúr a kutya (törölt): Vizes kutyáról hallottam ma rémtörténetet :) Jár ide egy Lola nevű kutyus, gazdija mesélte, hogy k... (2018.05.22. 20:36) Pünkösdi programok
  • Artúr a kutya (törölt): @Nini-ve: köszi, átadom neki :) (szegény kis "haldokló" ma úgy rácuppant egy tüzelő, yorkinak láts... (2017.08.01. 14:06) és a buliknak nincs vége...
  • Artúr a kutya (törölt): Sziasztok! A "Szép csinos kutyákkal indultam vendégségbe szerdán ..." kezdet után valami ilyesmir... (2017.07.17. 10:23) A terrier kommandó akcióban

Népsziget középfok 1

2010.11.07. 19:38 Nini-ve

Szombaton beiratkoztunk a középfokú tanfolyamra. Nem volt zökkenőmentes, mert az alapfokú vizsgák elhúzódtak, így egy órás késéssel indult a foglalkozás. Ráadásul otthon felejtettem a klikkert (az oktatótól kaptam egyet kölcsön) és amikor hazaindultunk volna, kizártam magunkat a kocsiból miközben megitattam Manót. Szerencsére Dóriék (Dolly gazdija) még nem indultak el és voltak olyan aranyosak, hogy elvittek először apámhoz a pót-lakáskulcsért, majd haza a pót-kocsikulcsért, majd vissza a Népszigetre az autóhoz. Mire hazaértünk már hullafáradtak voltunk, ezért úgy döntöttem, hogy a házifeladatokat csak vasárnap délelőtt fogom Manóval megcsinálni. Hf: lista, milyen problémák vannak itthon a kutyával, japán vacsora, elkapás klikkerrel. Na ez utóbbi okozott némi fejtörést, végül a játékdobozához való közeledését "kaptam el". A leckét kikérdezték, a listát beszedték (még jó, hogy leírtam, aki nem csinálta meg, az "büntiből" sütit hoz jövő szombatra). A vasárnapi foglalkozás kifejezetten élvezetes volt. Elkezdtük tanulni a bólyához küldést formálással, ami nagyon izgalmas volt. Játszottunk: néma játékot, "az én dolgom", kapun átlépést, gyere ide, dobogóra fel, feladatokat. Természetesen házifeladatunk is van bőven (formálással odaküldeni és lefektetni egy kijelölt helyre a kutyát, étel megtagadás gyakorlása, kézjelekkel ültetés, fektetés egy, majd fokozatosan több lépés távolságról, pozíció-pont lista).

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nikol-Zizu 2010.11.09. 10:15:04

Hú mennyi feladatot kaptatok már az elején. Kemény lesz a tanfolyam. Hajrá Manó!
süti beállítások módosítása